مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-13فرهنگي

14 تشکل زیست محیطی نامزد دریافت جایزه مهرگان علم شدند/ معرفی پنج نامزد نهایی


دبیرخانه جایزه مهرگان علم فهرست پنج شخصیت نامزد دریافت جایزه مهرگان علم در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» را اعلام کرد.

- دبیرخانه جایزه مهرگان علم فهرست پنج شخصیت نامزد دریافت جایزه مهرگان علم در بخش یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دبیرخانه جایزه مهرگان علم فهرست پنج شخصیت نامزد دریافت جایزه مهرگان علم در بخش یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست را اعلام کرد.

در انتخاب چهره های برجسته محیط زیست ایران به مجموعه آثار تألیف یا ترجمه شده، فعالیت ها و خدمات زیست محیطی و دامنه ی اثربخشی آن ها توجه می شود و در مواردی نیز یک کوشش و حرکت فردیِ زیست محیطی که خلاقانه، با اهمیت و در جوامع محلی تأثیرگذار باشد در نظر گرفته می شود.

در انتخاب برترین تشکل های مردم نهاد نیز اثربخشی فعالیت زیست محیطی، میزان جلب مشارکت جوامع محلی، شیوه ی آموزش و چگونگی ترویج برنامه های زیست محیطی و همچنین شرایط دشوار کار و دورافتادگی محل فعالیت تشکل ها مورد توجه قرار می گیرد.

علیرضا زرگر مدیر جایزه مهرگان با پوزش از تأخیر در اعلام برگزیدگان دوره های چهاردهم و پانزدهم جایزه مهرگان علم گفت: در پی وقایع تلخ و اندوه بار آبان و دی سال گذشته، برگزاری مراسم نهایی اهدای جوایز به سال 1399 موکول شد، با شیوع ویروس کووید 19 مشکلات اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 تشکل زیست محیطی نامزد دریافت جایزه مهرگان علم شدند/ معرفی پنج نامزد نهایی

14 تشکل زیست محیطی نامزد دریافت جایزه مهرگان علم شدند/ معرفی پنج نامزد نهایی