مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-13سياسي

آغاز به کار مرکز سلامت و تندرستی دهکده پزشکان در شهرستان تفرش


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تفرش گفت: در آیینی با حضور مقامات شهرستان تفرش، مرکز سلامت و تندرستی دهکده پزشکان گشایش یافت و به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

- مهدی رحیمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک در خصوص آغاز به کار مرکز سلامت و تندرستی دهکده پزشکان در شهرستان تفرش اظهار کرد: با حضور عبدالرضا حاج علی بیگی فرماندار، مصطفی مرزبان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، سید حسن حسینی معاون گردشگری و با همراهی جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی گشایش یافت.

وی افزود: مجموعه مرکز سلامت و تندرستی و تأسیسات اقامتی مرتبط با آن، در روستای دلارام شهرستان تفرش در زمینی به مساحت نزدیک 2000 متر مشتمل بر دو سوییت، استخر، سونا و جکوزی تجهیز و آماده بهره برداری شده و 3 سوییت دیگر در فاز دوم این پروژه به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تفرش با بیان این که طرح مجموعه سلامت و تندرستی دهکده پزشکان با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 10 میلیارد ریال و بدون دریافت تسهیلات به بهره برداری رسیده است افزود: با افتتاح این مجموعه 6 نفر اشتغال به کار انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مرکز سلامت و تندرستی دهکده پزشکان در شهرستان تفرش

آغاز به کار مرکز سلامت و تندرستی دهکده پزشکان در شهرستان تفرش