مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-13اقتصادي

میلیون ها آمریکایی ناتوان در پرداخت قبوض


میلیون ها آمریکایی تحت تاثیر شرایط سخت اقتصادی ناشی از بحران کرونا برای پرداخت قبض گاز و برق خود با مشکل مواجه شده اند که این شرکت های تامین کننده این خدمات را با بحران درآمد روبرو کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از راشاتودی، میلیون ها آمریکایی تحت تأثیر شرایط سخت اقتصادی ناشی از بحران کرونا برای پرداخت قبض گاز و برق خود با مشکل مواجه شده اند که این شرکت های تأمین کننده این خدمات را با بحران درآمد روبرو کرده است.

با وجود بحران کرونا میلیون ها آمریکایی چندین ماه است که کرایه منزل و قبض های خدماتی خود را پرداخت نکرده اند و حالا این سوال مطرح است که قبض ها که بدهی آن ها به میلیاردها دلار رسیده است چه موقع و توسط چه کسی پرداخت خواهند شد.

در ماه مارس گذشته با بیکاری گسترده آمریکایی ها تحت تأثیر پاندمی کرونا بیش از نیمی از ایالت های آمریکا مهلت پرداخت قبوض برق و گاز را تا عادی شدن شرایط افزایش دادند تا نگرانی شهروندان از قطع برق و گاز در شرایط کرونا را مرتفع کنند.

در همین زمان تحقیقات شرکت داده های مصرف انرژی، سنسی، نشان داد با خانه ماندن افراد به علت محدودیت های قرنطینه ای ناشی از کرونا، مصرف برق 22 درصد نسبت به بهار 2019 رشد کرده و خانوارها مجبور شده اند در انتهای آوریل، نسبت به آوریل سال گذشته 22 درصد بیشتر بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلیون ها آمریکایی ناتوان در پرداخت قبوض

میلیون ها آمریکایی ناتوان در پرداخت قبوض