مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 07:202021-02-13ورزشي

رتبه نخست کشوری ورزشکار باستانی کار اسدآبادی


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد از کسب رتبه نخست کشوری ورزشکار باستانی کار این شهرستان در رشته میل گیری سنگین خبر داد.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد از کسب رتبه نخست کشوری ورزشکار باستانی کار این شهرستان در رشته میل گیری سنگین خبر داد.

علی جمور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جعفر نوری ورزشکار 23 ساله اسدآبادی در ورزش پهلوانی و زورخانه ای در فینال نخستین دوره مسابقات چندجانبه کشور به میزبانی شهرری در رشته میل گیری سنگین جام فجر حاج قاسم سلیمانی رتبه نخست کشور را به دست آورد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اسدآباد تصریح کرد: شهرستان اسدآباد در رشته پهلوانی و زورخانه ای در استان همدان پیشتاز است و بسیاری از ورزشکاران این رشته حائز رتبه های بالایی در مسابقات استانی و کشوری بوده و هستند.

وی با بیان اینکه ورزش باستانی جذابیت های زیادی برای پذیرش نسل جوان دارد که باید با راهکارهای مختلف به مردم معرفی شود، گفت: توسعه ورزش باستانی می تواند در ترویج بیشتر منش های اخلاقی در میان ورزشکاران اثرگذار باشد و فضای فعلی جامعه ورزش را به سمت اخلاق مداری و منش های پهلوانی سوق دهد.

جمور داشتن ابتکار و خلاقیت در زمینه جذب نوجوانان و جوانان به ورزش زورخانه ای با توجه به شرایط زندگی کنونی را یک ضرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست کشوری ورزشکار باستانی کار اسدآبادی

رتبه نخست کشوری ورزشکار باستانی کار اسدآبادی