مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-13سياسي

یک بام دو هوای باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: همان طور که برای احداث باغ موزه دفاع مقدس در 25 استان دیگر تامین اعتبار شده است، برای استان زنجان نیز باید اعتبار مورد نیاز اختصاص پیدا کند.

- قاسم محمدی در گفت وگو با ایسنا، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره 3535 شهید استان با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس استان یکی از پروژه های مهم، ملی و ارزشمند است، اظهار کرد: احداث باغ موزه دفاع مقدس که متولی اصلی آن اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان است، از سال 89 کلنگ زنی شد اما بنا به دلایلی، چند سال این پروژه راکد ماند.

وی ادامه داد: از سال 95 خود اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس توانست اقدامات لازم را با پیشرفت فیزکی 25 درصدی پیش ببرد، این در حالی است که طی سه سال گذشته با همت مسئولان استان در حال حاضر این پروژه فقط 63 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مسئول عنوان کرد: این باغ موزه در 25 استان دیگر احداث شده و پیشرفت قابل قبولی دارد، این در حالی است که در استان زنجان به دلیل کمبود اعتبار، حدود یک ماه است که پروژه متوقف شده، بنابراین همان طوری که برای استان های دیگر تامین اعتبار شده است، برای استان زنجان نیز این اعتبار مورد نیاز باید اختصاص پیدا کند، تا این پروژه ارزشمند تکمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام دو هوای باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان

یک بام دو هوای باغ موزه دفاع مقدس استان زنجان