مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 07:352021-02-13فرهنگي

گروه جدید بازیگران سریال نورزی شبکه دو مقابل دوربین رفتند


ادامه تصویربرداری سریال نوروزی «هم بازی» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی نوید محمودی در تهران در حال انجام است.

- ادامه تصویربرداری سریال نوروزی هم بازی به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی نوید محمودی در تهران در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، همایون ارشادی، نیلوفر کوخانی، محیا دهقانی، رویا جاویدنیا و محمد حیدری به گروه بازیگران مجموعه هم بازی اضافه شدند.

با توجه به اینکه سریال هم بازی برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته شده است 2 گروه تصویربرداری در تهران مشغول ضبط تصاویر هستند.

دیبا زاهدی، کامران تفتی، حسین مهری، مریم مومن، آتیلا پسیانی، علیرضا استادی، امیر کاظمی، خیام وقار، پادینا کیانی و زهره نعیمی نیز پیش تر جلوی دوربین سروش محمدزاده رفته بودند.

هم بازی ملودرام عاشقانه ای است که سعی دارد در فضایی جدید با قصه ای اجتماعی به قلم وحید حسن زاده و مریم اسمی خانی با طراحی نوید محمودی به روابط جوانان، اشتغال و هویت نگاه ویژه ای داشته باشد.

هم بازی برای پخش در نوروز 1400 آماده می شود.

از جمله عواملی که در این سریال همکاری دارند عبارتند از کارگردان: سروش محمدزاده، تهیه کننده: نوید محمودی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: نیما جعفری جوزانی، صدابردار: سعید بجنورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه جدید بازیگران سریال نورزی شبکه دو مقابل دوربین رفتند

گروه جدید بازیگران سریال نورزی شبکه دو مقابل دوربین رفتند