مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 07:352021-02-13سياسي

برخی مسئولان ارشد استان سمنان در نمازجمعه حضور نمی یابند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: برخی مسئولان ارشد استان از ترس کرونا در نمازجمعه حضور نمی یابند، مگر اینکه مقامات کشوری به استان سفر کنند که آنها را بتوان مشاهده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی صبح شنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان به میزبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در شاهرود با اشاره به حدیثی از پیامبر اعظم (ص) بیان کرد: از ایشان پرسیدند یا رسول الله (ص) بهترین مردم چه کسانی هستند؟ و ایشان پاسخ دادند بهترین، کسی است که به مردم بیشتر خدمت می کند مصادیق این حدیث بسیار است اما آنچه اهمیت دارد، نهاد روحانیت است.

وی با بیان اینکه روحانیت در کشور خیرالناس هستند و جلودار همه ما نیز امام خمینی (ره) است که خدماتشان بسیار مهم است، افزود: خدمات امام راحل برای انقلاب را نمی توان بر شمرد و مریدان ایشان اذعان دارند که وقتی خبر دستور شاه برای اعدام حضرت امام (ره) در دوران رژیم پهلوی رسید، ایشان فرمود: خداوند در قرآن از زبان موسی (ع) زمانی که فرعونیان ایشان را تا رود نیل تعقیب می کنند، می گوید نگران نباشید خداوند با ما است لذا این نشان می دهد که آرامشی که امام خمینی (ره) داشت ریشه در اعتقاد قلبی ایشان به خدای منان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسئولان ارشد استان سمنان در نمازجمعه حضور نمی یابند

برخی مسئولان ارشد استان سمنان در نمازجمعه حضور نمی یابند