مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-13اقتصادي

منتظر بارش های اسفند و فروردین هستیم


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون با کاهش 5 درصدی بارش در استان، 50 درصد کل بارش های سالانه را کسب کردیم.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون با کاهش 5 درصدی بارش در استان، 50 درصد کل بارش های سالانه را کسب کردیم.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال زراعی جاری یعنی یکم مهرماه 99 تاکنون حدود 50 درصد بارش یک سال را کسب کردیم و نسبت به وضعیت کلی کشور شرایط بهتری از نظر میزان بارش داریم.

وی افزود: به طور کلی وضعیت بارش در کشور نسبت به بلندمدت منفی بوده و علت آن این است که تغییرات اقلیمی باعث افزایش نسبی دما و در نتیجه تغییر در میزان، زمان و نوع بارش ها شده اما انتظار داریم با بارش های اسفند و فروردین ماه به شرایط خوبی برسیم.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: وضعیت بارش های امسال نسبت به سال گذشته به صورت میانگین در کل کشور کاهش 30 درصدی داشته که این آمار در استان همدان 5 درصد است و ما شرایط بهتری نسبت به میانگین کشوری داریم.

وی در تشریح وضعیت آب و هوای این هفته در استان همدان گفت: تا روز سه شنبه آسمان استان صاف و تا قسمتی ابری است و پدیده جوی خاصی نخواهیم داشت اما همین مسئله باعث می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر بارش های اسفند و فروردین هستیم

منتظر بارش های اسفند و فروردین هستیم