مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 08:002021-02-13اجتماعي

تشریح آخرین وضعیت جاده های در حال احداث لرستان/ افتتاح چهارخطه ازنا _شازند در 1400


سرپرست راه و شهر سازی لرستان در گفت وگو با خبرنگار فارس به تشریح آخرین وضعیت جاده های در حال احداث لرستان پرداخت و گفت: چهارخطه ازنا _شازند در سال آینده افتتاح می شود.

- وحید کرم الهی در گفت وگو با فارس با اشاره به اینکه مهمترین محورهای استان چهارخطه هایی هستند که منتهی به مرکز لرستان می شوند، عنوان کرد: عملیات اجرایی چهارخطه خرم آباد_بروجرد به طول 100 کیلومتر تمام شده و در حال بهره برداری است.

وی به محور خرم آباد_کوهدشت نیز اشاره کرد و افزود: این محور با طول 87 کیلومتر 74 کیلومتر آن زیر بار ترافیک رفته و 13 کیلومتر باقی مانده نیز در دست ساخت است.

سرپرست راه و شهرسازی لرستان گفت: از این 13 کیلومتر 8 کیلومتر آن در محدوده خرم آباد و 5 کیلومتر در محدوده شهرستان کوهدشت (واریانت چنار) در دست ساخت است.

کرم اللهی با اشاره به محور خرم آباد_نورآباد که قسمتی از کریدور بزرگراهی غرب کشور است، عنوان کرد: این محور  با طول 85 کیلومتر آغاز شد که 62 کیلومتر آن انجام و مابقی در حال ساخت است.

وی گفت: چهار خطه فیروزآباد _ الشتر نیز به طول 14 کیلومتر یکی دیگر از چهارخطه های استان است که 10 کیلومتر آن انجام و 4 کیلومتر دیگر نیز در دست ساخت است.

سرپرست راه و شهرسازی لرستان افزود: محور خرم آباد -پل دختر  با طول 95 کیلومتر  که بیش از 40 کیلومتر آن قبلا چهارخطه شده و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت جاده های در حال احداث لرستان/ افتتاح چهارخطه ازنا _شازند در 1400

تشریح آخرین وضعیت جاده های در حال احداث لرستان/ افتتاح چهارخطه ازنا _شازند در 1400