مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-13سياسي

دانش آموزان انجمن اسلامی باید پرچم دار سوادرسانه ای باشند


نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: دانش آموزان انجمن های اسلامی باید علاوه بر اینکه قدرت جذب را در خود تقویت کنند، - پرچم دار سواد رسانه ای نیز باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در همایش اعضای هیئت مرکزی انجمن های اسلامی دانش آموزان استان یزد اظهار داشت: دانش آموزان انجمن اسلامی باید پرچم دار سوادرسانه ای باشند و هم قوی باشند و هم بتوانند افراد دیگر را جذب کنند.

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی برنامه های بسیار خوب و تازه ای را می توان اجرا کرد، افزود: یکی از اقداماتی که باید همه دانش آموزان آن را جدی بگیرند، ارتقا سواد رسانه ای است زیرا بحث بسیار مهم و باارزشی است.

حاج علی اکبری ادامه داد: بسیاری از آسیب های جوانان در فضای مجازی به علت بی سوادی و کم سوادی رسانه ای است زیرا به ابعاد این مسئله به خوبی اشراف ندارند و به جای اینکه در این محیط صید داشته باشند، صید می شوند و این خطری است که احساس می شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با تأکید بر اینکه همکاری جمعی برای ارتقا نظام و انقلاب است، اظهار داشت: دانش آموزان انجمن اسلامی باید در مسئله قوت فکری و قوت قلبی توجه داشته و برای رسیدن به آن تلاش کنند چون مؤمن باید قوی القلب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان انجمن اسلامی باید پرچم دار سوادرسانه ای باشند

دانش آموزان انجمن اسلامی باید پرچم دار سوادرسانه ای باشند