مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 08:252021-02-13فرهنگي

تقدیر از محمدرضا بایرامی و محمدرضا سهرابی نژاد در جشنواره شعر و داستان انقلاب


در آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره شعر و داستان انقلاب که 27 بهمن ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود از محمدرضا بایرامی و محمدرضا سهرابی نژاد در بخش شعر و داستان تقدیر خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نشست خبری دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب صبح امروز با حضور عباس محمدی، مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری، حسینعلی جعفری، دبیر علمی بخش داستان و علی محمد مؤدب دبیر علمی بخش شعر در حوزه هنری برگزار شد.

بر اساس این گزارش، محمدی مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری ضمن یادبودی از زنده یاد امیرحسین فردی، بنیان گذار جشنواره اظهار داشت: امیدوارم همانطور که این جشنواره از صدقه جاریه ایشان است، روح ایشان نیز مادام در آرامش باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب به معنای لغوی یعنی دگرگونی و انقلاب اسلامی هم انقلاب فرهنگی بود و همراه هنرها خود را ارائه داد، گفت: انقلاب به معنای لغوی یعنی دگرگونی و انقلاب ا عمل به نقشه راه دانست و گفت: اول پاسداری از انقلاب که با آفرینش آثار ماندگار ادبی در مواجهه با تهاجم فرهنگی و جهان سلطه و غرب برای ما رقم می خورد، دوم عمل به آرمان ها و ایستادن در مقابل کج روی ها و بیان کاستی ها است که اغلب در قالب هنر اعتراضی بیان می شود و سوم ارائه انقلاب به زبان هنری به جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از محمدرضا بایرامی و محمدرضا سهرابی نژاد در جشنواره شعر و داستان انقلاب

تقدیر از محمدرضا بایرامی و محمدرضا سهرابی نژاد در جشنواره شعر و داستان انقلاب