مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 08:402021-02-13سياسي

اطلاعیه شهرداری درباره لایحه واگذاری مراکز بهاران


پیرو انتشار برخی اخبار و طرح ادعا های غیرواقعی در خصوص وضعیت مراکز بهاران ، روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با انتشار اطلاعیه ای رسانه ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است: ایجاد مراکز توان افزایی و مهارت آموزی افراد بهبود یافته از اعتیاد (بهاران) براساس تکلیف شورای اجتماعی کشور توسط شهرداری تهران در سال 94 در دستور کار قرار گرفت.

این مراکز در گذشته هیچگاه با حداکثر ظرفیت فعالیت نکردند و تا حدودی نیز از اهداف خود فاصله گرفتند، اما ضرورت و اهمیت پیاده سازی مدل مذکور در فرایند بازپروری معتادان بهبودیافته برای همگان عیان بوده و هست.

متاسفانه در گذشته مراکز بهاران دچار مشکلاتی مانند واگذاری به برخی نهاد ها و همچنین تغییر کاربری شده بودند؛ اما لازم به تاکید است به جز واگذاری دو مورد به سازمان بهزیستی کشور -که بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، به قبل از سال 98 برمی گردد- از انتهای سال 97 تا کنون نه تنها مراکز بهاران تغییر کاربری پیدا نکرده اند، بلکه فرایند بازپس گیری مراکز قبلی هم در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنتی است شهرداری تهران برابر تکالیف برشمرده شده در ماده 80 قانون برنامه ششم توسعه، تکالیف تعیین شده توسط شورای اجتماعی کشور و همچنین ایفای نقش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه شهرداری درباره لایحه واگذاری مراکز بهاران

اطلاعیه شهرداری درباره لایحه واگذاری مراکز بهاران