مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 08:452021-02-13سياسي

بهره برداری از فاز نخست تصفیه خانه طول لات رودسر تیر ماه سال1400


نماینده رودسر و املش در مجلس با اشاره به حل مشکل اعتباری پروژه تصفیه خانه طول لات، گفت: فاز نخست این پروژه تیر ماه سال 1400 بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام محمد صفری پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برخی پروژه های در دست اجرا در شهرستان های رودسر و املش، اظهار کرد: اتمام پروژه جاده شلمان به املش از پروژه هایی مهم در دست اجرا است بخشی از این پروژه اجرا و بخش دیگر از روند کندی برخوردار است.

وی کمبود و عدم تأمین مصالح را از مهم ترین مشکلات اجرای این پروژه عنوان کرد و افزود: بر اساس قرار داد، پیمانکار می تواند 44 کیلومتر آن را منتقل کند.

نماینده رودسر و املش به نبود مصالح و مشکلات موجود برای تأمین آن در این دو شهرستان اشاره کرد و گفت: بخشی از مصالح از طریق بتن ریزی و بخش دیگر با پیگیری های صورت گرفته از آب منطقه ای تأمین می شود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های دو شهرستان برای تأمین مصالح، اضافه کرد: با توجه به معضل شن خواری و کوه خواری در برخی از مناطق استان گیلان و حساسیت منابع طبیعی و محیط زیست اما باید این موضوع که به یکی از دغدغه اجرای پروژه ها تبدیل شده با پیگیری و همکاری دستگاه ها حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز نخست تصفیه خانه طول لات رودسر تیر ماه سال1400

بهره برداری از فاز نخست تصفیه خانه طول لات رودسر تیر ماه سال1400