مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-13سياسي

نمی توانیم شرایط پس از کرونای دانشگاهها را پیش بینی کنیم


رییس دانشگاه تهران از ارائه بیش از 7 هزار درس به شکل مجازی خبر داد و گفت: درحال حاضر که در میانه بحران کرونا هستیم نمی توان پیش بینی کرد که پس از کرونا چه اتفاقی می افتد و چگونه عمل خواهیم کرد.

- رییس دانشگاه تهران از ارائه بیش از 7 هزار درس به شکل مجازی خبر داد و گفت: درحال حاضر که در میانه بحران کرونا هستیم نمی توان پیش بینی کرد که پس از کرونا چه اتفاقی می افتد و چگونه عمل خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود نیلی احمد آبادی طی سخنانی در جشنواره مشترک بین الملل دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، این دو دانشگاه را به عنوان قدیمی ترین دانشگاههای کشور معرفی کرد و گفت: از دو سال پیش با همکاری دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران این جشنواره را برگزار می کنیم در وماقع جشنواره قبلی به دلیل حضوری بودن و حضور دانشجویان ایرانی و خارجی از شور و هیجان بیشتری برخوردار بود اما امسال شیوع کرونا ویروس باعث شد که این نجشنوراه به صورت مجازی و با حضور تعداد محدودی برگزار شود.

وی در ادامه با تاکید بر این که شیوع کرونا ویروس فرصت هایی را در عرصه علم و پیشرفت دانشگاهها فراهم کرد، گفت: توسعه و پیشرفتهای دو قرن اخیر باعث شد که ما از برخی از موضوعات غافل و همچنین مغرور شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توانیم شرایط پس از کرونای دانشگاهها را پیش بینی کنیم

نمی توانیم شرایط پس از کرونای دانشگاهها را پیش بینی کنیم