مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-13بين الملل

ترامپ با خطر قطع مهمترین جریان درآمدش مواجه است


همچنان که دونالد ترامپ در محاکمه از بابت دومین استیضاحش در کنگره قرار دارد، بنا به گفته یک منبع آگاه با یک تهدید بالقوه دیگر علیه گل سر سبد دارایی هایش مواجه است که ممکن است بزرگترین جریان درآمد وی را متوقف کند.

- همچنان که دونالد ترامپ در محاکمه از بابت دومین استیضاحش در کنگره قرار دارد، بنا به گفته یک منبع آگاه با یک تهدید بالقوه دیگر علیه گل سر سبد دارایی هایش مواجه است که ممکن است بزرگترین جریان درآمد وی را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ان.

بی.

سی نیوز، این تهدید علیه یک شراکت به شدت پرسود املاک که باعث درآمدی چشمگیر برای سازمان ترامپ می شود مطرح شده و باعث تشدید فشارها بر این رییس جمهور سابق همچنان که تجارت او در حوزه املاک و هتل در مواجهه با بدهی هنگفت و کاهش شدید درآمدها، عمدتا به سبب همه گیری کروناویروس به مشکل خورده، شده است.

این شراکت مربوط به دو ساختمان تجاری رده بالا – یکی در خیابان ششم نیویورک و دیگری در مرکز سان فرانسیسکو – بوده و به تنهایی پرسودترین دارایی در امپراتوری ترامپ به حساب می آید.

سازمان ترامپ صاحب 30 درصد سهام این ساختمانها بوده در حالی که شریک آن یعنی شرکت وورنادو ریلتی تراست، یک شرکت املاک بزرگ شهر نیویورک، صاحب 70 درصد از سهام آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ با خطر قطع مهمترین جریان درآمدش مواجه است

ترامپ با خطر قطع مهمترین جریان درآمدش مواجه است