مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 09:152021-02-13فناوري

سرقت اطلاعات با شگرد بروز رسانی اپلیکیشن شاد


پیام های جعلی که در فضای مجازی به دانش آموزان در راستای بروز رسانی اپلیکشین شاد ارسال می شود فریبی برای به سرقت رفتن اطلاعات گوشی دانش آموزان است.

- ایسنا/قم رییس پلیس فتا استان قم تاکید کرد: پیام های جعلی که در فضای مجازی به دانش آموزان در راستای بروز رسانی اپلیکشین شاد ارسال می شود فریبی برای به سرقت رفتن اطلاعات گوشی دانش آموزان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس قم، علی موالی اظهار کرد: اخیرا شاهد ارسال پیامک هایی با عنوان به روز رسانی اپلیکیشن شاد از سوی هکرها به دانش آموزان هستیم، در این پیام ها از دانش آموزان خواسته شده تا اپلیکیشن شاد خود را به روز کرده در غیر این صورت اپلیکیشن شاد آنها غیر فعال شده و دیگر خدماتی به آنها ارائه نمی دبه گ وی افزود: پیام هایی که از سوی مجرمان سایبری برای دانش آموزان از طریق فضای مجازی ارسال می شوند هدف آنها چیزی جزء سرقت اطلاعات گوشی نیست.

موالی ادامه داد: دانش آموزان و خانواده های آنها، اصلا به این پیام ها توجه نکرده و به لینک های ارائه شده در این پیام ها مراجعه نکنند، چرا که احتمال آلودگی سیستم آنها به بدافزارهای مخرب، جاسوسی و جعلی وجود دارد و تمام اطلاعات گوشی اعم از پیامک ها، مخاطبین، عکس ها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت اطلاعات با شگرد بروز رسانی اپلیکیشن شاد

سرقت اطلاعات با شگرد بروز رسانی اپلیکیشن شاد