مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 09:152021-02-13حوادث

قطع درختان حاشیه منطقه حفاظت شده «اشترانکوه»/ متخلفان دستگیر شدند


مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه ازنا از قطع درختان حاشیه این منطقه حفاظت شده خبر داد و گفت: متخلفان در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن سالاروند امروز شنبه در گفت و گو با رسانه ها، گفت: طی گشت و کنترل شبانه روزی، نیروهای یگان حفاظت منطقه حفاظت شده اشترانکوه ازنا، موفق شدند متخلفینی که اقدام به قطع درختان در حاشیه منطقه حفاظت شده اشترانکوه کرده بودند را دستگیر کنند.

وی، افزود: خودروی این متخلفین که حامل درختان قطع شده بود در حاشیه روستای دره اسپر توسط محیط بانان این منطقه توقیف و ضمن دستگیری متخلفین خودروی مذکور به همراه چوب های قطع شده به پاسگاه محیط بانی درب آستانه انتقال داده شد.

مسئول منطقه حفاظت شده اشترانکوه ازنا، گفت: پرونده این متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه اولیه برای سیر مراحل قانونی به دادگستری شهرستان ارجاع و ادوات کشف شده تا صدور رأی قطعی به صورت امانی زیر نظر این اداره باقی می ماند.

سالاروند، از تمامی دوستداران طبیعت درخواست کرد که هر گونه تخلف زیست محیطی را به نزدیک ترین اداره حفاظت محیط زیست یا به سامانه 1540 تماس اطلاع دهند.

بنا بر این گزارش، منطقه حفاظت شده اشترانکوه یکی از مناطق منحصربه فرد و پرجاذبه طبیعی لرستان است که به لحاظ برخورداری از شرایط زیست محیطی و وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع درختان حاشیه منطقه حفاظت شده «اشترانکوه»/ متخلفان دستگیر شدند

قطع درختان حاشیه منطقه حفاظت شده «اشترانکوه»/ متخلفان دستگیر شدند