مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 09:252021-02-13اقتصادي

مسیر درست قشم برای جذب سرمایه گذاران پتروپالایشگاه ها


نگاه ویژه دولت به جزیره قشم در سالهای اخیر موجب رونق جذب سرمایه گذاران حوزه پتروشیمی و پتروپالایشگاهها شده است به گونه ای که از خام فروشی تولیدات پالایشگاه ها جلوگیری شود.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها - رضا زرگر: جزیره قشم به لحاظ ژئوپلیتیکی در بهترین نقطه از خلیج فارس واقع شده است و همسایگی با کشورهای حوزه خلیج فارس، دسترسی آسان به آب های آزاد و بین المللی و دارا بودن بسترهای مناسب زیرساختی از جمله فرودگاه بین المللی با ظرفیت نشست و برخواست هواپیماهای باری، اسکله های مسافری و صادراتی و وارداتی و دسترسی به سرزمین اصلی از طریق بندر لافت جزو جزایر مهم و استراتژیک محسوب می شود.

قشم از دیر باز به عنوان یک جزیره صنعتی، صادراتی و وارداتی شناخته می شود و در گذر زمان مورد توجه جدی دولت ها و حتی کشورهای مختلف قرار دارد.

ایجاد بسترهای سرمایه گذاری در حوزه انرژی از جمله پتروشیمی ها، پتروپالایشگاه ها و پالایشگاه های نفتی به دلیل دارا بودن ذخایر نفتی و میادین نفتی فرصت مناسبی را برای جذب سرمایه گذاران فراهم کرده است.

قشم برای تبدیل شدن به هاب نفت، گاز و پتروشیمی آماده می شود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سیاست و برنامه راهبردی سازمان منطقه آزاد قشم، تسهیل برای جذب سرمایه گذاری خارجی و بخش خصوصی باهدف تبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر درست قشم برای جذب سرمایه گذاران پتروپالایشگاه ها

مسیر درست قشم برای جذب سرمایه گذاران پتروپالایشگاه ها