مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-13ورزشي

آسیب شناسی در نجات غریق و غواصی را آغاز کرده ایم


رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی ضمن اشاره به وضعیت ناجیان و لزوم رسیدگی به وضعیت آنها گفت: و پیگیری برنامه های موردنظر، آسیب شناسی لازم را آغاز کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، در جریان بازدید سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک که امروز شنبه انجام شد، مهدی حیدری رییس فدراسیون با اشاره به نتیجه مجمع انتخاباتی هفتم بهمن ماه که با اکثریت آرا برای وی همراه بود یادآور شد که سابقه فعالیت در نجات غریق و غواصی و حضور در این فدراسیون را در زمان ریاست ایلخان نوری داشته است.

وی همچنین اشاره ای به ریاست چند ساله مصطفی میرسلیم در فدراسیون نجات غریق و غواصی داشت وخاطرنشان کرد: درخت نجات غریق و غواصی نتیجه فعالیت سی و چند ساله افرادی همچون وی و تمام کسانی که او را همراهی می کردند، است.

حیدری در ادامه همکاران خود در فدراسیون نجات غریق و از جمله هاشم محتشمی راد سرپرست دبیری، حمید خمجانی سرپرست کمیته آموزش و مشاور عالی رییس و امیرحسین فروغ مسئول کمیته غواصی را به حضور رییس کمیته ملی المپیک و همراهانش معرفی کرد.

در ادامه رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با تاکید بر اینکه طی مدت زمان حضورش در این فدراسیون آسیب شناسی لازم انجام شده است، خاطرنشان کرد: در برخی موارد ادامه دهنده برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب شناسی در نجات غریق و غواصی را آغاز کرده ایم

آسیب شناسی در نجات غریق و غواصی را آغاز کرده ایم