مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 10:202021-02-13سياسي

معاونت گردشگری جایگزین معاونت اقتصادی ریاست جمهوری شود


رییس فراکسیون گردشگری مجلس معتقد است با توجه به ناتوانی حوزه معاونت اقتصادی ریاست جمهوری برای احیا و رونق اقتصاد کشور طی چهار دهه گذشته، باید معاونت گردشگری را جایگزین این معاونت کرد.

- ایسنا/یزد رییس فراکسیون گردشگری مجلس معتقد است با توجه به ناتوانی حوزه معاونت اقتصادی ریاست جمهوری برای احیا و رونق اقتصاد کشور طی چهار دهه گذشته، باید معاونت گردشگری را جایگزین این معاونت کرد.

محمدرضا دشتی اردکانی در شورای راهبردی گردشگری استان یزد که شب گذشته در هتل والی یزد برگزار شد، با تاکید بر این که اعداد بودجه کشور شامل نفت، اوراق و مالیات، خالی از عدد گردشگری است، تاکید کرد: متاسفانه عدد گردشگری در بودجه کشور وجود ندارد چرا که مجلس و دولت و حاکمیت هیچ کدام به گردشگری اعتقادی ندارند.

رییس فراکسیون گردشگری مجلس از بی توجهی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهتمام به صنعت گردشگری گلایه کرد و گفت: پس کو گوش شنوا؟وی با بیان این که از 11 ماده تفاهم نامه بین ایران و چین، دو ماده به گردشگری اختصاص دارد، گفت: با این وجود، باز هم برای گردشگری هیچ اقدامی نکرده ایم.

رییس فراکسیون گردشگری مجلس از بی توجهی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهتمام به صنعت گردشگری گلایه کرد و گفت: پس کو گوش شنوا؟ وی که معتقد است باید معاونت گردشگری را جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاونت گردشگری جایگزین معاونت اقتصادی ریاست جمهوری شود

معاونت گردشگری جایگزین معاونت اقتصادی ریاست جمهوری شود