مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-13سياسي

فرایند تصویب طرح تفصیلی بافت اطراف حرم قانونی نبوده است


عضو کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای شهر مشهد گفت: فرایندهای طرح تفصیلی بافت اطراف حرم به طوری قانونی طی نشده است.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای شهر مشهد گفت: فرایندهای طرح تفصیلی بافت اطراف حرم به طوری قانونی طی نشده است.

احمد نوروزی در گفت وگو با ایسنا در مورد تصویب طرح تفصیلی بافت اطراف حرم در کمیسیون ماده 5 استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: در بازنگری طرح تفصیلی بافت پیرامونی حرم مطهر امام رضا(ع) توسط شورای عالی شهرسازی و معماری که از آن به طرح ویژه یاد می شود، فرایندها به طور قانونی طی نشده است و هر اقدامی در این طرح خلاف قانون است.

وی با اشاره به اینکه وزارت راه و شهرسازی تجربه تهیه طرح تفصیلی را ندارد، ادامه داد: تهیه طرح های تفصیلی چارچوب و مبانی و اصولی دارد که وزارت راه و شهرسازی در تهیه این طرح ها فاقد هرگونه تجربه و تبحر است و نگاه این وزارتخانه به طرح تفصیلی بافت پیرامون حرم مطهر امام رضا(ع) یک نگاه آرمانی و به دور از واقعیات است.

به گفته نوروزی، وزارت راه و شهرسازی و شورای عالی شهرسازی و معماری در بازنگری طرح تفصیلی بافت پیرامونی حرم مطهر که از آن به عنوان طرح ویژه یاد می کنند رینگ دور اطراف حرم مطهر را کم عرض در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند تصویب طرح تفصیلی بافت اطراف حرم قانونی نبوده است

فرایند تصویب طرح تفصیلی بافت اطراف حرم قانونی نبوده است