مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-13سياسي

اختتامیه هفتمین سوگواره ملی علمدار کربلا 27 بهمن برگزار می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری اختتامیه هفتمین سوگواره ملی علمدار کربلا در روز دوشنبه 27 بهمن ماه، خبر داد.

- حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این مراسم در حسینیه حضرت زینب(س) دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی، اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد و اعضای شورای سیاستگذاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این مراسم از برگزیدگان این سوگواره با محوریت آواها و نواهای عاشورایی با اهدای تندیس سوگواره و جایزه نقدی تجلیل می شود، افزود: با اعلام رای هیئت داوران 6 نفر به عنوان برگزیده این سوگواره معرفی شده است و با توجه به شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور بنای برگزاری این سوگواره در سال جاری، بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گذاشته شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه از زمان اعلام فراخوان سوگواره تا پایان مهلت ارسال اثر بیش از 170 اثر به دبیرخانه این سوگواره از استان های مختلف کشور ارسال شد، تصریح کرد: هفتمین سوگوار ملی علمدار کربلا با موضوع آواها و نواهای عاشورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه هفتمین سوگواره ملی علمدار کربلا 27 بهمن برگزار می شود

اختتامیه هفتمین سوگواره ملی علمدار کربلا 27 بهمن برگزار می شود