مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 10:302021-02-13اقتصادي

آیا روند صعودی بورس ادامه دارد؟


به نظر می رسد روند صعودی معاملات بورس در هفته پیش رو با توجه به جمع آوری صفوف فروش و ورود نسبی نقدینگی به بدنه بازار سرمایه ادامه داشته باشد.

- ، معاملات بورس در هفته سوم بهمن ماه تحت تاثیر تصمیم جدید شورای عالی بورس مبنی بر تغییر دامنه نوسان خرید و فروش سهام به منفی 2 و مثبت 6 درصد در مدار صعودی قرار گرفت و این اقدام زمینه پایان معاملات بازار در هفته گذشته را با بازدهی مثبت فراهم کرد.

روند صعودی معاملات بورس در هفته گذشته فقط به این عامل منتهی نشد و تغییر نرخ ارز و افزایش قیمت آن تا کانال 23 هزار تومان در روند معاملات بازار و افزایش قیمت سهام شاخص ساز بی تاثیر نبود و زمینه شتاب در رشد شاخص بورس را فراهم کرد.

اکثر کارشناسان حاضر در بازار، روند معاملات بورس در هفته گذشته و پایان صف های فروش را نقطه عطفی برای آغاز دوباره رشد شاخص بورس در بازار می دانند و معتقدند که این اقدام می تواند برای مدتی محدود زمینه رشد شاخص بورس در بازار را فراهم کند.

ورود هیجان تازه به معاملات بورس در این زمینه، امیرعلی امیرباقری با اشاره به تغییر دامنه نوسان خرید و فروش سهام و تاثیر آن بر معاملات بازار، افزود: در هفته ای که گذشت، معاملات بازار سهام براساس پیش بینی ها پیش رفت و با وضع قوانین جدید شاهد تزریق هیجانی تازه به بازار بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا روند صعودی بورس ادامه دارد؟

آیا روند صعودی بورس ادامه دارد؟