مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-13سياسي

برخی مشکلات نتیجه غروب مطالبه گری است/دانشجو پرچمدار باشد


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم کادرسازی در گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: بسیاری از مشکلات امروز ما نتیجه غروب مطالبه گری است.

- ایسنا/فارس عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم کادرسازی در گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: بسیاری از مشکلات امروز ما نتیجه غروب مطالبه گری است.

ابراهیم عزیزی در جمع دانشجویان اتحادیه انجمن اسلامی مستقل دانشگاه شیراز با اشاره به نقش مهم دانشجویان در تمدن سازی، گفت: این رسالت بزرگ انقلاب اسلامی است که باید به آن توجه جدی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی، عزیزی افزود: کادرسازی اصل و اساس گام دوم و نیازمند یک نگاه جامع، فراگیر، علمی و هوشمندانه است.

به نوعی خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در دل کادر سازی نهفته است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امت واحده از معبر تمدن سازی می گذرد، اضافه کرد: جامعه پردازی یعنی خودسازی و لازمه خودسازی نیز پیشرو بودن است.

عزیزی ادامه داد: جوانی که می خواهد اندیشه های بلند انقلاب را دنبال کند اول باید پیشرو باشد چراکه اگر تحولات را خوب رصد نکند، هرگز جامعه پردازی و تمدن سازی رخ نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مشکلات نتیجه غروب مطالبه گری است/دانشجو پرچمدار باشد

برخی مشکلات نتیجه غروب مطالبه گری است/دانشجو پرچمدار باشد