مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 11:302021-02-13اجتماعي

نظارت بر مدارس غیردولتی براساس قانون باشد


مدیرکل آموزش و پرورش فارس بر ضرورت نظارت بر فعالیت های مدارس و مراکز غیر دولتی تاکید کرد و گفت: این نظارت ها باید بر اساس قانون انجام گیرد و سلیقه های شخصی دخالتی نداشته باشد.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس بر ضرورت نظارت بر فعالیت های مدارس و مراکز غیر دولتی تاکید کرد و گفت: این نظارت ها باید بر اساس قانون انجام گیرد و سلیقه های شخصی دخالتی نداشته باشد.

فرهاد اسماعیلی در جمع رییس و کارکنان اداره مشارکت های مردمی، مدارس و مراکز غیر دولتی استان فارس گفت: در این نظارت ها احقاق حقوق همه ارکان این مدارس از جمله موسس، پرسنل شاغل، دانش آموز و اولیا آنها مورد تاکید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، اسماعیلی افزود: مدارس و مراکز غیر دولتی باید فعالیت ها و خدمات خود را در حوزه آموزش و پرورش به جامعه ارائه کنند.

اسماعیلی در همین راستا پیشنهاد تشکیل نمایشگاهی از دستاوردهای مدارس غیر دولتی به ویژه در حوزه آموزش مجازی در دوران کرونا را ارائه کرد و بر افزایش کیفیت فعالیت های یاددهی و یادگیری در این مدارس تاکید کرد و گفت: این افزایش نباید فدای فعالیت های کمی مدارس غیردولتی شود.

او همچنین بر توانمندسازی و افزایش آگاهی معلمان شاغل در مدارس غیردولتی تاکید کرد و گفت: در این راستا برنامه های آموزشی متعددی باید اجرا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر مدارس غیردولتی براساس قانون باشد

نظارت بر مدارس غیردولتی براساس قانون باشد