مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-13ورزشي

نبود مکان مناسب تمرین برای ورزشکاران مایه تاسف است


رییس هیئت دو و میدانی استان اصفهان گفت: اینکه بخواهم به گذشته برگردم و بگوییم چه هیئتی را تحویل گرفتم، کار زیاد درستی نیست، اما 2 سال پیش که اداره هیئت را بر عهده گرفتم، - ایسنا/اصفهان رییس هیئت دو و میدانی استان اصفهان گفت: اینکه بخواهم به گذشته برگردم و بگوییم چه هیئتی را تحویل گرفتم، کار زیاد درستی نیست، اما 2 سال پیش که اداره هیئت را بر عهده گرفتم، ورزشکاران ما حتی یک تشک ساده برای تمرین نداشتند! محمدرضا برکت، امروز (شنبه-25 بهمن ماه) در مجمع عمومی سالیانه هیئت دو میدانی استان اصفهان، اظهار کرد: جامعه ورزش دو و میدانی استان بهترین قضاوت کننده در خصوص عملکرد هیئت است.

روزهای نخستین ورود به ما می گفتند کسانی که از جنس ورزش نیستند، عملکردی نخواهند داشت، اما همکارانم ثابت کردند تنها هدفشان خدمت است.

وی با بیان اینکه در سال 98 و 99 افتخاراتی کسب کردیم، افزود: اعتقاد دارم اتفاقاتی که در 2 سال اخیر در دو و میدانی اصفهان رخ داده است، در 20 سال اخیر بی نظیر بوده است، این ادعا را به این دلیل که بنده در راس هیئت بوده ام، نمی گویم بلکه آمار نشان دهنده این مهم است.

رییس هیئت دو و میدانی استان اصفهان، ادامه داد: هیئت دو و میدانی استان اصفهان در سال 98 بین استان های کشور رتبه دوم را به دست آورد و در سال 99 تاکنون رتبه نخست را در بین هیئت های دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود مکان مناسب تمرین برای ورزشکاران مایه تاسف است

نبود مکان مناسب تمرین برای ورزشکاران مایه تاسف است