مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 11:502021-02-13ورزشي

بستر توسعه رشته های المپیکی باید فراهم شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ویترین افتخار و جایگاه اصلی ورزش یک کشور در مسابقات برون مرزی مشخص می شود و با توجه به اینکه رشته دو و میدانی ظرفیت کسب مدال بالایی دارد در تلاش هستیم تا بستر لازم را برای توسعه آن فراهم کنیم.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ویترین افتخار و جایگاه اصلی ورزش یک کشور در مسابقات برون مرزی مشخص می شود و با توجه به اینکه رشته دو و میدانی ظرفیت کسب مدال بالایی دارد در تلاش هستیم تا بستر لازم را برای توسعه آن فراهم کنیم.

سید محمد طباطبایی، امروز (شنبه- 25 بهمن ماه) در مجمع عمومی سالیانه هیئت دو میدانی استان اصفهان، اظهار کرد: دو و میدانی از رشته های مادر و پرمدال المپیکی است که پتانسیل خوبی در اصفهان دارد.

وی افزود: با توجه به دیدگاه اداره کل ورزش نسبت به فعالیت های این رشته ورزشی و اینکه 16 رشته المپیکی در دو و میدانی فعال است، اقداماتی در حوزه قهرمانی در حال انجام است تا بتوانیم بسترهای لازم را برای توسعه رشته های المپیکی در استان فراهم کنیم.

طباطبایی ادامه داد: ویترین افتخار و جایگاه اصلی ورزش هر کشوری در مسابقات برون مرزی مشخص می شود.

دو و میدانی یکی از رشته های پر مدال در مسابقات المپیک و جهانی است و برای برنامه ریزی المپیک 2024 شهرستان هایی را که در استان ظرفیت خوبی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر توسعه رشته های المپیکی باید فراهم شود

بستر توسعه رشته های المپیکی باید فراهم شود