مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-13فرهنگي

تاکید علامه حکیمی بر احقاق حق مظلومان پس از تماشای «مصلحت»


 علامه محمدرضا حکیمی، فیلسوف و متفکر ایرانی پس از تماشای خصوصی فیلم سینمایی «مصلحت» بر ضرورت توجه به مسئله احقاق حقوق مظلومین و پاسداشت کرامت انسانی تاکید کرد.

- تاکید علامه حکیمی بر احقاق حق مظلومان پس از تماشای مصلحت  علامه محمدرضا حکیمی، فیلسوف و متفکر ایرانی پس از تماشای خصوصی فیلم سینمایی مصلحت بر ضرورت توجه به مسئله احقاق حقوق مظلومین و پاسداشت کرامت انسانی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علامه حکیمی که به فیلسوف عدالت شناخته می شود سال هاست در عرصه فقه تشیع و مبانی اسلام و قیام عاشورا پژوهش کرده و نویسندگی کتب بسیاری را برعهده داشته است.

این مجتهد و استاد پیشکسوت پس از تماشای فیلم سینمایی مصلحت نکاتی در ضرورت توجه به مسئله احقاق حقوق مظلومین و پاسداشت کرامت انسانی مطرح کرد.

فیلم سینمایی مصلحت به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه که محصول مشترک حوزه هنری و سازمان اوج است، قصه ای عدالتخواهانه دارد و روایتگر چالش هایی درباره مسأله مصلحت و عدالت در حکومت است.

این فیلم با بازی فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینی نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، سهی بانو ذوالقدر، مهدی فریضه، علی دل پیشه و نازنین فراهانی در سی ونهمین جشنواره فجر حضور داشت و کارگردانش جایزه بهترین کارگران فیلم اول را دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید علامه حکیمی بر احقاق حق مظلومان پس از تماشای «مصلحت»

تاکید علامه حکیمی بر احقاق حق مظلومان پس از تماشای «مصلحت»