مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 12:102021-02-13اقتصادي

طرح توسعه مشاغل خانگی ضعف رویه های سابق را پوشش می دهد


معاون اشتغال اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: طرح توسعه مشاغل خانگی ضعف های رویه های سابق را پوشش می دهد و یک رویکرد بدیع در حوزه اشتغال کشور است.

- احمد خان محمدیان در دیدار مدیر اشتغال جهاددانشگاهی واحد استان ایلام، با تقدیر از تلاش های جهاددانشگاهی ایلام در اجرای الگوی نوین مشاغل خانگی، اظهار کرد: نرخ بیکاری که به صورت فصلی توسط مرکز آمار اعلام می شود اصلی ترین منبع بیکاری است و بر اساس آخرین نرخ بیکاری در پاییز 99، این نرخ در استان 5.

1 درصد بوده و نسبت به تابستان 99، که 6.

2 درصد بوده حدود 1 درصد کاهش داشته و این کاهش و رتبه اول استان در کاهش بیکاری حاصل کارهای بزرگ و زیادی بوده که امیدبخش است.

معاون اشتغال تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام تصریح کرد: بر اساس آمار، از سال 97 تاکنون در حوزه اشتغال روستایی حدود 4800 پرونده پرداخت تسهیلات، 137 پرونده فراگیر و در سال 99 حدود 250 مجوز مشاغل خانگی صادر شده است.

خان محمدیان تصریح کرد: در حوزه مشاغل خانگی 6 میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافت و متقاضیان به بانک ها معرفی شده اند و تاکنون حدود 3 میلیارد تاکنون به متقاضیان پرداخت شده است.

وی طرح توسعه مشاغل خانگی را یکی از طرح های موفق در کشور دانست و تاکید کرد: الگوی نوین مشاغل خانگی نتیجه رویکرد علمی و یک بررسی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه مشاغل خانگی ضعف رویه های سابق را پوشش می دهد

طرح توسعه مشاغل خانگی ضعف رویه های سابق را پوشش می دهد