مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 12:152021-02-13بين الملل

کناره گیری عضو برجسته حزب حاکم مغرب در اعتراض به سازش با تل آویو


عضو برجسته حزب «العداله و التنمیه» مغرب و نماینده پارلمان این کشور رسما کناره گیری خود را از این حزب در اعتراض به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابوزید المقرئ نماینده پارلمان مغرب و عضو المجلس الوطنی لحزب العداله و التنمیه (شورای ملی حزب عدالت و توسعه) اعلام کرد که به دلیل مواضع این حزب در خصوص مسئله فلسطین به ویژه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، از این حزب کناره گیری می کنم.

المقرئ در حساب فیس بوک خود نوشت: تعلیق عضویتم در حزب عدالت و توسعه را اعلام می دارم، البته تعلیق عضویت نه استعفا، این موضع من به دلیل احترام به آرمان فلسطین و اراده رأی دهندگانی است که مرا به عنوان نماینده پارلمان انتخاب کرده اند تا از قضیه فلسطین دفاع کنم .

طبق گزارش وبگاه الخلیج الجدید ، المقرئ افزود که تعلیق عضویتش در این حزب تا زمانی خواهد بود که حزب مذکور در مسائل مهمی اعم از فلسطین، عادی سازی روابط، زبان عربی در مغرب و استقلال حزب بازنگری کند.

وی همچنین از اعضای حزب مذکور خواست تا مسئله فلسطین را در دستور کار خود قرار داده و جلساتی را با رهبران حزب به منظور اعمال فشار بر آن ها جهت صرف نظر کردن از برخی تصمیمات خود به ویژه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کناره گیری عضو برجسته حزب حاکم مغرب در اعتراض به سازش با تل آویو

کناره گیری عضو برجسته حزب حاکم مغرب در اعتراض به سازش با تل آویو