مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 12:152021-02-13سياسي

شیعه در عمل مشخص می شود نه با ادعا


مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز با تأکید بر اینکه شیعه بودن در عمل مشخص می شود، از این رو باید مطابق اهل بیت(ع) عمل کنیم، گفت: امروز برخی ادعا می کنند که شیعه هستند اما در صورتی که مطابق اهل بیت(ع) عمل نمی کنند.

- ایسنا/فارس مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز با تأکید بر اینکه شیعه بودن در عمل مشخص می شود، از این رو باید مطابق اهل بیت(ع) عمل کنیم، گفت: امروز برخی ادعا می کنند که شیعه هستند اما در صورتی که مطابق اهل بیت(ع) عمل نمی کنند.

حجت الاسلام حمیدرضا حدائق شنبه 25 بهمن ماه در مراسم جشنی که به مناسبت سالروز ولادت امام محمد باقر(ع) به صورت وبینار برگزار شده بود، ضمن تبریک فرا رسیدن این روز فرخنده گفت: در روایتی از امام باقر(ع) برخی از ویژگی های شیعیان برای دستیابی به سعادت در دنیا و آخرت آورده شده است که نخستین آن بخشش است.

او به سایر ویژگی های شیعیان که امام باقر(ع) برای دستیابی به سعادت از آن ها یاد کرده است، اشاره کرد و گفت: اگر شیعیان از دستورات اهل بیت(ع) عمل کنند برکاتی نیز در زندگی شامل حال آنان خواهد شد، شیعیان امیرالمومنین(ع) در راه اهل بیت(ع) به یکدیگر بخشش دارند، در واقع برای آن دسته از شیعیان گرفتاری برادران و خواهران دینی اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیعه در عمل مشخص می شود نه با ادعا

شیعه در عمل مشخص می شود نه با ادعا