مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 12:202021-02-13دانش

رونمایی از تجهیزات آزمایشگاه زیست فناوری شهرستان بیضا


با حضور مدیر باشگاه دانش آموزی ستاد زیست فناوری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، از تجهیزات آزمایشگاه زیست فناوری پژوهش سرای رازی در شهرستان بیضا رونمایی شد.

- ایسنا/فارس با حضور مدیر باشگاه دانش آموزی ستاد زیست فناوری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، از تجهیزات آزمایشگاه زیست فناوری پژوهش سرای رازی در شهرستان بیضا رونمایی شد.

در این مراسم از تجهیزات آزمایشگاه زیست فناوری پژوهش سرای رازی شهرستان بیضا که توسط ستاد زیست فناوری معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و همکاری قطب کشوری زیست فناوری به ارزش یک میلیارد ریال اهدا شده بود رونمایی شد.

مدیر باشگاه دانش آموزی ستادزیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری در آیین رونمایی از تجهیزات آزمایشگاه زیست فناوری پژوهش سرای رازی شهرستان بیضا در استان فارس گفت: چندسالی است با تمرکز بر دانش آموزان و توسعه آزمایشگاه های زیست فناورانه به دنبال تامین نیروی انسانی متخصص در جامعه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، امیر جلیلوندنژاد با اشاره به اینکه حاصل پژوهش های چند ساله در حوزه فناوری برای توسعه و ترویج آزمایشگاه های زیست فناورانه منجر به تدوین 4 بستر شد، بیان کرد: اولین و مهمترین بستر محتوا است که خوشبختانه از سال 94 با تمرکز بر روی تولید محتوا، حجم خوبی از محتواها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از تجهیزات آزمایشگاه زیست فناوری شهرستان بیضا

رونمایی از تجهیزات آزمایشگاه زیست فناوری شهرستان بیضا