مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 12:252021-02-13اقتصادي

تندیس زرین مشتری مداری به زرین صنعت خوشبخت رسید


دهمین همایش سراسری رضایت مندی مشتری با رویکرد جهش تولید و با هدف قدردانی از مدیران واحدهای پاسخگو و مشتری مدار کشور، چهارشنبه 26 آذرماه 1399 در مرکز بین المللی رایزن و با حضور مهمترین و معتبرترین برندهای ایرانی برگزار شد.

- همایش رضایتمندی مشتری هر سال در تاریخ معینی برگزار می شود، هدف از برگزاری این همایش قدردانی و تشکر از مدیران و شرکت های مشتری مداری است که در طی یک سال توانسته اند، رضایت مشتریان خود را در زمینه های مختلفی از جمله خرید محصولات، پشتیبانی و خدمات پس از فروش جلب کنند.

این مراسم امسال نیز با محوریت شناخت و بررسی چالش های کسب و کار، افزایش سهم بازار کار با تاکید بر کرامت مشتری، حمایت از حقوق مصرف کنندگان، انتخاب و اعطای تندیس طلایی رضایت مشتری مداری پس از ارزیابی ها و بررسی شاخص های 17 گانه مختلف برگزار می شود.

شرکت های مختلف و زیادی در این همایش حاضر بودند.

از جمله یکی از شرکت های معتبر ایرانی حاضر در همایش سراسری رضایتمندی مشتری، در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، اعلام به روز قیمت محصولات تولیدی از طریق وب سایت و رسانه ها، توسعه شبکه خدمات نمایندگی در کل کشور و ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشترکان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان (CRM) هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندیس زرین مشتری مداری به زرین صنعت خوشبخت رسید

تندیس زرین مشتری مداری به زرین صنعت خوشبخت رسید