مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 12:402021-02-13سياسي

جوامع شیعی در ایام کرونا به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کردند


مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز گفت:جوامع شیعی در ایام کرونا نشان دادند که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری پیرو اهل بیت(ع) هستند و جوامع غربی هم نشان دادند که چگونه به یکدیگر کمک کردند.

- شیراز - مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز گفت:جوامع شیعی در ایام کرونا نشان دادند که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری پیرو اهل بیت(ع) هستند و جوامع غربی هم نشان دادند که چگونه به یکدیگر کمک کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حمیدرضا حدائق در مراسم جشن سالروز ولادت امام محمد باقر (ع) به صورت وبینار برگزار شده بود، ضمن تبریک فرا رسیدن این روز فرخنده گفت: در روایتی از امام باقر (ع) برخی از ویژگی های شیعیان برای دستیابی به سعادت در دنیا و آخرت آورده شده است که نخستین آن بخشش است.

او به سایر ویژگی های شیعیان که امام باقر (ع) برای دستیابی به سعادت از آن ها یاد کرده است، اشاره کرد و گفت: اگر شیعیان از دستورات اهل بیت (ع) عمل کنند برکاتی نیز در زندگی شامل حال آنان خواهد شد، شیعیان امیرالمومنین (ع) در راه اهل بیت (ع) به یکدیگر بخشش دارند، در واقع برای آن دسته از شیعیان گرفتاری برادران و خواهران دینی اهمیت دارد.

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز بیان کرد: خداوند در قرآن کریم نیز یکی از اوصاف نمازگزاران را کمک به محرومین می داند، به این معنا که در اموال خود حقی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوامع شیعی در ایام کرونا به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کردند

جوامع شیعی در ایام کرونا به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کردند