مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 13:002021-02-13سياسي

همایش گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه علوم انسانی برگزار می شود


به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه علوم انسانی از 25 تا 28 بهمن ماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه علوم انسانی، به صورت مجازی برگزار می شود.

وی گفت: پنل های تخصصی این همایش در قالب مجموعه نشست های علمی از روز شنبه 25 بهمن ماه در سه کارگروه سیاست، فقه و حقوق اسلامی و حکمت و دین پژوهی با ارائه مقالات از سوی اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

نخستین پنل در قالب مجموعه نشست های فقه و حقوق روز شنبه، مجموعه نشست های کارگروه حکمت و دین پژوهی روز یکشنبه و کارگروه سیاست دوشنبه هفته جاری برگزار می شوند.

ایزدهی تصریح کرد: بخش پایانی این همایش روز سه شنبه 28 بهمن ماه با سخنرانی آیت الله علی اکبر رشاد رییس و مؤسس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و آیت الله محسن قمی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

همچنین رونمایی از دو مجلد در خصوص تحول علوم انسانی در گام دوم انقلاب و گزارش سه پنل برگزار شده همایش و مقالات ارائه شده، توسط دبیران علمی از دیگر بخش های این همایش ملی خواهد بود.

گفتنی است بخش اصلی و پایانی این همایش عصر سه شنبه 28 بهمن ماه از ساعت 16 تا 18 به صورت مجازی، زنده و مستقیم از صفحه پژوهشگاه فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه علوم انسانی برگزار می شود

همایش گام دوم انقلاب اسلامی و توسعه علوم انسانی برگزار می شود