مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 13:102021-02-13فرهنگي

کتاب مجموعه آثار منتخب نخستین جشنواره آفتابگردان منتشر شد


کتاب آثار منتخب نخستین جشنواره ادبی آفتابگردان با همکاری بنیاد فرهنگ سالمندی و نشر برزآفرین منتشر و راهی بازار نشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی سالمندی، مسعود صبغی مدیرعامل بنیاد فرهنگ سالمندی گفت: در ادامه فعالیت های پیوست جشنواره ادبی آفتابگردان، کتاب با آفتابگردان شامل آثار منتخب نخستین دوره این جشنواره به تازگی با همکاری نشر برزآفرین منتشر شده است.

وی افرود: این کتاب شامل آثار برگزیده و منتخب در قالبهای داستان کوتاه، داستانک، کاریکلماتور و خاطره نویسی با محوریت موضوع سالمندان بوده که از روز شنبه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

صبغی با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره آفتابگردان و حصول نتایج آن گفت: در نخستین دوره این جشنواره، با نگاه موجود در جامعه نسبت به موضوع سالمندی، مشارکت عمومی بسیار دلگرم کننده بود و این موضوع باعث شد که برای برگزاری دومین دوره این جشنواره با توسعه ای کمی و کیفی آن برنامه ریزی داشته باشیم تا انشالله در سال جدید به برگزاری آن بپردازیم.

اولین دوره جشنواره ادبی آفتابگردان، با محوریت موضوع سالمندان، از سال 1398 ، با مشارکت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، اداره کل سلامت شهرداری تهران و رادیو فرهنگ شروع و در 13 مهر 1399 مراسم اختتامیه آن برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب مجموعه آثار منتخب نخستین جشنواره آفتابگردان منتشر شد

کتاب مجموعه آثار منتخب نخستین جشنواره آفتابگردان منتشر شد