مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 13:202021-02-13سياسي

واکنش جوادلاریجانی به احتمال کاندیداتوری برادرش


آقای رییسی، قالیباف و علی لاریجانی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، محمدجواد لاریجانی در گفت و گویی با تسنیم به موضوع انتخابات 1400 پرداخته است که در ادامه بخشی از آن را می خوانید: شما یک سابقه حضور در جناح راست دارید و عنواناً اصولگرا خوانده می شوید، به صورت کلی آیا نحوه ورود و خروج حوزه سیاسی جریان راست و اصولگرا به بحث های انتخابات را تکنیکی، مدرن و پیشرفته می بینید؟ چون ما در طرف مقابل شاهد آن هستیم که عموماً در جریان اصلاح طلب علی رغم اینکه مشکلات ساختاری زیادی دارند -به ویژه الان که دچار انشقاق های گسترده و چند طیفی شدند- ولی بالاخره برای انتخابات استراتژی مدون و تکنیک هایی را مدنظر قرار می دهند و سعی شان این است که یک بحث و گفتمانی را راه اندازی کنند.

اما در جریان اصولگرایان بیشتر شاهد این هستیم که از ابتدا تا انتها معمولاً مهمترین مسئله این است که چگونه به وحدت برسیم، سازوکار باید چگونه باشد، جمنا باشد، شانا باشد، 6+5 باشد و .

و اساساًدر مورد استراتژی خیلی بحث و صحبت نمی شود یا ابتکار عمل های کمتری در این جناح و جبهه دیده می شود.

به همین دلیل شاید در انتخاباتی مثل سال 96 که آقای روحانی ظرفیت منفی بسیار بالایی داشت و در برخی نظرسنجی هایی که خود اصلاح طلبان هم انجام می دادند بالای 40 درصد ظرفیت و رای منفی داشت، ولی یک دفعه می آید و انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش جوادلاریجانی به احتمال کاندیداتوری برادرش

واکنش جوادلاریجانی به احتمال کاندیداتوری برادرش