مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 13:452021-02-13دانش

نظام نامه اخلاق آموزش به عنوان یک سند مهم ملی در دانشگاه ها به کار گرفته شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز شنبه 25 بهمن ماه 99 در آیین رونمایی از سند ملی نظام نامه اخلاق آموزش که با حضور معاونین این وزارت برگزار شد؛ - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: نظام نامه اخلاق آموزش در دانشگاه ها به عنوان یک سند مهم ملی در زمینه بسط، توسعه و تعمیق اخلاق به ویژه در حوزه آموزش به کار گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز شنبه 25 بهمن ماه 99 در آیین رونمایی از سند ملی نظام نامه اخلاق آموزش که با حضور معاونین این وزارت برگزار شد؛ گفت: یکی از ویژگی هایی که به طور عموم محیط های علمی به آن مشهور هستند، مباحث اخلاقی است و این مهم باید همواره مورد توجه باشد.

اخلاقی که استادان آموزش می دهند و دانشجویان فرا می گیرند و محیط بر اساس آن کارکردش را در طول زمان های متمادی تنظیم کرده و نشان داده است.

وی افزود: در حوزه پژوهش و فناوری هم کارگروه های اخلاق در پژوهش از قبل داشتیم، اما بعد از تصویب قانون مقابله با تقلب، این کارگروه ها با انسجام بیشتر و سازماندهی قوی تر در دانشگاه ها شکل گرفت و یکی از وظایف آن ها ترویج اخلاق در محیط های علمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام نامه اخلاق آموزش به عنوان یک سند مهم ملی در دانشگاه ها به کار گرفته شود

نظام نامه اخلاق آموزش به عنوان یک سند مهم ملی در دانشگاه ها به کار گرفته شود