مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 14:102021-02-13سياسي

بخشش، یکی از ویژگی های مهم شیعیان در راه رسیدن به اهل بیت(ع)


مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز، یکی از ویژگی های شیعیان را بخشش در راه رسیدن به اهل بیت(ع) دانست و گفت: شیعه بودن در عمل مشخص می شود، از این رو باید مطابق دیدگاه اهل بیت(ع) عمل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق امروز در مراسمی به مناسبت میلاد امام محمد باقر(ع) که نشان دادند که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری  پیرو اهل بیت(ع) بودند و جوامع غربی هم نشان دادند که چطور به یکدیگر رسیدند؟ به لطف خداوند قرارگاه عمار منصوریه نیز در این ایام راه اندازی شد و با حضور مبلغین و همت خیرین کمک هایی در قالب پویش همدلی و کمک های مومنانه را به نیازمندان انجام داد.

وی انفاق را مورد توجه قرار داد و گفت: انفاق به قدری مهم است که خداوند در قرآن کریم برکاتی را برای آن ذکر می کند، یکی از راهکارهای خارج کردن رذائل انفاق است، لذا افرادی که می خواهند حب دنیا از دل آنان بیرون رود باید انفاق کنند.

مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز با تاکید بر اینکه انفاق و بخشش به دست خود شخص، بسیار مهم است، اذعان کرد: امام باقر(ع) می فرمایند شیعیان امیرالمومین(ع) به خاطر دوستی ما اهل بیت(ع) یکدیگر را دوست دارند ، همچنین می فرمایند شیعیان برای زنده نگاه داشتن امر ما همدیگر را یاد می کنند ، در واقع در مراسمات و جلسات اهل بیت(ع) نیز حضور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش، یکی از ویژگی های مهم شیعیان در راه رسیدن به اهل بیت(ع)

بخشش، یکی از ویژگی های مهم شیعیان در راه رسیدن به اهل بیت(ع)