مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 14:152021-02-13اقتصادي

اعتراض شدید جانشین سپاه نینوا گلستان به وضعیت توزیع روغن


جانشین سپاه نینوا گلستان نسبت به نحوه توزیع روغن و مدیریت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به اتفاقات اخیر در خصوص روغن، مرغ و تخم مرغ انتقاد و اعتراض جدی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در گلستان که بعد از ظهر امروز برگزار شد، استاندار گلستان از رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان پرسید مشکل توزیع روغن چیست.

حسین طلوعیان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان نیز بیان کرد: مشکلی در توزیع نداریم و مشکل ما در استان مشکل فرهنگی مردم است.

این اظهارنظر با واکنش جدی و نقد تند و اعتراض جدی جانشین سپاه نینوا گلستان مواجه شد.

سیدموسی حسینی خطاب به رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: مردم مشکل فرهنگی ندارند بلکه ما بهترین مردمی را داریم که در هر عرصه بهترین همراهی و حضور را داشته اند، مشکل در مدیریت و توزیع اقلام بخصوص روغن در این روزها است.

وی اضافه کرد: متاسفانه شما به یک سری واحدهای صنفی خاص روغن برای توزیع تزریق می کنید که مشکلات امروزه را به وجود آورده است.

جانشین سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: در زمان توزیع تخم مرغ و مرغ نیز همین مشکلات وجود داشت و شما قانع نمی شدید که مشکل در مدیریت و توزیع است تا زمانی که از ظرفیت بسیج اصناف استفاده کردید و مشکل برطرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض شدید جانشین سپاه نینوا گلستان به وضعیت توزیع روغن

اعتراض شدید جانشین سپاه نینوا گلستان به وضعیت توزیع روغن