مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 14:252021-02-13سياسي

مهجوریت زدایی از قرآن در دارالقرآن بسیج و سپاه فجر فارس


دارالقرآن بسیج به عنوان یکی از بزرگترین متولیان امور قرآنی در سطح استان فارس، در زمینه های مختلف مشغول فعالیت بوده و تاکنون بخش مهمی از مطالبات رهبری در تربیت حافظان قرآنی و امور مربوط به قرآن آموزی و قرآن پژوهی را به انجام رسانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، قرآن کریم بزرگ ترین هدیه الهی برای انسان ها و گران بهاترین میراث پیامبر(ص) برای مسلمین محسوب می شود، اما امت اسلامی آن گونه که شایسته است برای استفاده از این میراث عظیم از خود همت نشان نداده و نمی دهند.

در میان فعالیت های مختلف قرآنی و موسسه های قرآنی، دارالقرآن بسیج یکی از موفق ترین و پرکارترین مجموعه های قرآنی در سطح استان فارس است.

شعب مختلفی در نواحی مختلف زیرمجموعه سپاه فجر فارس در شهر شیراز و شهرستان های استان فارس با عنوان دارالقرآن بسیج در حال فعالیت هستند که تا کنون موفقیت های بزرگ و چشمگیری را نیز به دست آورده اند.

هر ساله طرح های مختلف قرآنی در این مجموعه انجام می شود که طرح جامع قرآنی صراط یکی از بزرگترین این طرح هاست که همزمان با سراسر کشور در این مجموعه نیز انجام می شود.

تربیت حافظان کل، برگزاری دوره های روخوانی روانخوانی، برگزاری دوره های تربیت مربی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، راه اندازی مهدهای قرآنی و مسابقات سراسری قرآن کریم بخشی از ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهجوریت زدایی از قرآن در دارالقرآن بسیج و سپاه فجر فارس

مهجوریت زدایی از قرآن در دارالقرآن بسیج و سپاه فجر فارس