مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 14:302021-02-13سياسي

تهیه نقشه های اساسی و زیر بنایی برای بازار تهران ضروری است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه بیش از یک سوم از املاک بازار تهران اوقافی است گفت: تهیه نقشه های اساسی و زیر بنایی برای بازار تهران ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا چراغعلی ظهر شنبه در چهل و نهمین جلسه کمیته خدمات زیر ساخت ستاد باز آفرینی کلان شهر تهران اظهار داشت: بازار تهران هویت کشور و پایتخت بوده و تهیه نقشه های اساسی و زیر بنایی برای بازار تهران در خصوص هر تصمیم گیری لازم است.

چراغعلی گفت: نقاط کور، بی دفاع و متروکه از جمله نگرانی هایی است که در محدوده بازار وجود دارد و باید تلاش کنیم تا برنامه ها و کارهایی انجام دهیم تا در شرایط بحران شرایط بدتر نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بیان داشت: امروز بازار تهران با مساحتی بالغ بر 112 هکتار در قلب تهران واقع شده و صدور سند یکی از برنامه هایی است که پس از تهیه نقشه باید تحقق پذیرد این فرصتی طلایی برای کسبه و بهره برداران محسوب می شود و امیدوار هستیم با ارتباط مستقیم نمایندگان اداره اوقاف و اداره ثبت اسناد و املاک تهران به زودی تمام وضعیت املاک موقوفه تعیین و تکلیف شود.

وی عنوان داشت: بیش از یک سوم از املاک بازار متعلق به سازمان اوقاف است البته اداره اوقاف همواره گام های مثبتی در راه تکمیل نیت خیر واقفین برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه نقشه های اساسی و زیر بنایی برای بازار تهران ضروری است

تهیه نقشه های اساسی و زیر بنایی برای بازار تهران ضروری است