مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 14:552021-02-13فرهنگي

نشست خبری جشنواره شعر و داستان انقلاب برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دتنشجو، به نقل از روابط عمومی موسسه سپهر سوره هنر، نشست خبری دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب صبح امروز شنبه 25 بهمن علی محمد مودب دبیر علمی بخش شعر، - نشست خبری دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب اسلامی با اعلام تقدیر از پیشکسوتان ادبیات برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دتنشجو، به نقل از روابط عمومی موسسه سپهر سوره هنر، نشست خبری دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب صبح امروز شنبه 25 بهمن علی محمد مودب دبیر علمی بخش شعر، حسینعلی جعفری دبیر علمی بخش داستان و عباس محمدی مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری در سالن مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

عباس محمدی مدیر مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری در ابتدای این نشست گفت: این جشنواره، میراثی ماندگار از مرحوم امیر حسین فردی است.

انقلاب اسلامی به این دلیل که انقلابی فرهنگی بود، مرام نامه و نقشه راهش که در شعار ها مطرح می شد، همگی به زبان هنر سروده می شدند و این مرام نامه در آن ها بیان می شد.

وظیفه این جشنواره، عمل به این نقشه راه است.

نخستین وظیفه، پاسداری ازانقلاب اسلامی در مواجهه با تهاجم فرهنگی جهان سلطه و جهان غرب است که این پاسداری از طریق آفرینش آثار ماندگار ادبی ممکن می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست خبری جشنواره شعر و داستان انقلاب برگزار شد

نشست خبری جشنواره شعر و داستان انقلاب برگزار شد