مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 15:052021-02-13بين الملل

درخواست تجدیدنظر آمریکا به دادگاه انگلیس درخصوص استرداد آسانژ


سخنگوی وزارت دادگستری آمریکا گفت از دادگاه انگلیس درخصوص استرداد موسس یک سایت افشاگر، درخواست تجدیدنظر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت آمریکا از دادگاه انگلیس درخصوص حکم عدم استرداد جولیان آسانژ موسس نظامی و دیپلماتیک مورد محاکمه قرار گیرد.

ریموندی روز چهارشنبه گفته بود، برنامه استرداد آسانژ از انگلیس کنار گذاشته نشده است و واشنگتن به حکم دادگاه این کشور درخصوص عدم استرداد آسانژ اعتراض خواهد کرد.

ظرف کمتر از یک ماهی که از روی کار آمدن جو بایدن رییس جمهور جدید آمریکا می گذرد، چندین سازمان حقوق بشری تداوم درخواست استرداد آسانژ را محکوم کرده و لغو آن را خواستار شده اند.

بنیاد آزادی مطبوعات در کنار سازمان عفو بین الملل، کمیته محافظت از روزنامه نگاران و اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا و چند نهاد حقوق بشری دیگر، روز دوشنبه در نامه ای نوشتند: اتهام زنی علیه آقای آسانژ به آزادی مطبوعات صدمه می زند زیرا بسیاری از موارد اتهام علیه او، اقداماتی است که روزنامه نگاران به صورت روزمره با آن سروکار دارند .

در ادامه این نامه که خطاب به وزارت دادگستری  دولت بایدن نوشته شده، آمده است: [روزنامه نگاران] برای رفع نیازهایی که جامعه طلب می کند، ملزم به درگیر شدن با این مسائل هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تجدیدنظر آمریکا به دادگاه انگلیس درخصوص استرداد آسانژ

درخواست تجدیدنظر آمریکا به دادگاه انگلیس درخصوص استرداد آسانژ