مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 15:102021-02-13سياسي

همایشی برای یافتن معیارهای جدید حرفه ای گرایی در روابط عمومی


دبیرکل همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی گفت: این همایش به این بهانه برگزار می شود تا معیار های کیفی سازی حرفه ای که کشورهای دیگر در حوزه روابط عمومی کار کردند را در کشور معرفی و ارائه کنیم و در اختیار فعالان روابط عمومی قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست خبری نخستین همایش استانداردهای جهانی روابط عمومی، امروز شنبه 25 بهمن ماه، با حضور دکتر حمید شکری خانقاه دبیرکل همایش و دکتر حمید رضا کمالی مجری برنامه مهارت سنجی حرفه ای اسکو در ایران و جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه، در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

دکتر شکری خانقاه در ابتدا درباره چرایی برگزاری این همایش گفت: این همایش به این بهانه برگزار می شود تا معیار های کیفی سازی حرفه ای  که کشورهای دیگر در حوزه روابط عمومی کار کردند را در کشور معرفی و ارائه کنیم و در اختیار فعالان روابط عمومی قرار دهیم تا بتوانیم در افق جهانی روی پای خود بایستیم و   جهانی سازی  روابط عمومی ایران را تحقق بخشیم.

او در ادامه افزود: این رویداد باعث می شود نظر مسئولان کشور را به مسئله روابط عمومی جلب شود.

  روابط عمومی یک سرمایه گذاری  آینده ساز است اما در حال حاضر روابط عمومی های ما در بسیاری از سازمانها  شتاب معکوس را پیش گرفته اند، لذا ما این همایش را با این معیار برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایشی برای یافتن معیارهای جدید حرفه ای گرایی در روابط عمومی

همایشی برای یافتن معیارهای جدید حرفه ای گرایی در روابط عمومی