مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 15:502021-02-13پزشكي

در اعلام ورود کرونای انگلیسی به قزوین تعلل نکردیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: عده ای انتقاد دارند که خبر ورود کرونای انگلیسی به قزوین بنا به مصلحت دیر اعلام شده است در حالی که این چنین نیست و ما از همان روز اول شفافیت را معیار کار قرار دادیم.

- ایسنا/قزوین رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: عده ای انتقاد دارند که خبر ورود کرونای انگلیسی به قزوین بنا به مصلحت دیر اعلام شده است در حالی که این چنین نیست و ما از همان روز اول شفافیت را معیار کار قرار دادیم.

پیمان نامدار در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز 25 بهمن ماه در استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به فوت فرد آبیکی بر اثر ابتلا به کرونای انگلیسی تصریح کرد: در تاریخ 19 بهمن 99 از طریق مرکز بهداشت و درمان هشتگرد ابتلای این فرد به مرکز بهداشت آبیک اطلاع داده می شود.

وی افزود: فرد فوت شده مردی 48 ساله ساکن شهرک بعثت آبیک بوده که به کار دامداری مشغول بوده است، با توجه به این که کرونای وی مثبت اعلام شد جسد طبق پروتکل بهداشتی در روستای حسین آباد دفن شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: از همه افراد روستا و افراد نزدیک وی تست سریع گرفته شد که تست همه منفی بود به جز 5 نفر از جمله خواهران و مادر فرد که تست آنها مثبت شد با این حال فردا تست pcr از همه افراد روستا گرفته می شود تا اطمینان کامل پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اعلام ورود کرونای انگلیسی به قزوین تعلل نکردیم

در اعلام ورود کرونای انگلیسی به قزوین تعلل نکردیم