مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 15:502021-02-13ورزشي

نساجی نیم فصل را بانیکمت خالی به پایان رساند


دلیل شکست تیم درچهاربازی که با هدایت مجید جلالی بوده، این بود که با کمبود بازیکن وبعضا با نیمکت تقریباً خالی درمصاف با حریفان مواجه بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید روانخواه شامگاه شنبه پس از شکست 2 بر یک تیمش نساجی مازدنران مقابل گل گهر در نشست خبری گفت: درابتدا پیروزی تیم گل گهرسیرجان را به بازیکنان وکادرفنی این تیم تبریک می گویم.

وی افزود: متأسفانه باید اعلام کنم در بازی امروز برابرگل گهر روی نیمکت تیم نساجی، دروازه بان ذخیره و مجتبی بیژن دوبازیکن بزرگسال تیم بودند وچند بازیکن از تیم های پایه تیم نساجی حضور داشتند، درحالی که درنیمکت تیم مقابل ذخیره آنها منشأ بوده که با ورودش به زمین گل 3 امتیازی را برای تیمش به ثمر رساند.

وی ادامه داد، تیم نساجی حتی در پست هایی که بازیکن در میان داشت، ذخیره مطمئن وقابل اتکا نداشت واگر این قصد را می کردیم بازیکنی وارد زمین می کردیم، انها اصلاً تجربه حتی تمرین با تیم بزرگسال را نداشتند، چه برسد به اینکه دربازی حساسی مثل گل گهر بازی کنند.

امید زیادی به حضوربازیکنان جدید درنیم فصل داریم مربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه برای برون رفت از وضعیت فعلی که درنیم فصل دوم هم تیم برتر وهم برنده بازی باشیم، باید با تیم نیم فصل تفاوت های زیادی داشته باشیم، تصریح کرد، البته با بازیکنانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نساجی نیم فصل را بانیکمت خالی به پایان رساند

نساجی نیم فصل را بانیکمت خالی به پایان رساند