مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 16:002021-02-13سياسي

محسن رضایی: دولتمردان باید سفره خود را با مردم یکی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت جام، محسن رضایی عصر امروز در همایش بصیرتی قوای مسلح تربت جام که در مصلای الغدیر نور برگزار شد، با اشاره به اینکه این شهرستان با تقدیم 631 شهید و حضور دائمی در دفاع مقدس، انتخابات، راهپیمایی ها و سبقه فرهنگی کارنامه درخشانی در انقلاب دارد، اظهار کرد: مردم، مسئولان، علمای شیعه و اهل سنت، قوای مسلح و بسیج مردمی در این دستاورد عظیم همگی پای کار بودند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، امنیت، اقتدار، عزت، هویت و قدرت بین المللی ایران اسلامی را مرهون مجاهدت، فداکاری و ازخودگذشتگی ها همه اقشار جامعه برشمرد و افزود: امروز همه دنیا روی قدرت و نفوذ حقیقی ایران حساب بازکرده و همه معادلات و سیاست های بین المللی بدون حضور ایران پیش نمی رود.

وی با اشاره به جنگ جهانی دوم که سران قدرت های جهانی آن روز مانند آمریکا، انگلیس و روس پادشاه ایران را در جلسه تهران راه ندادند، بیان کرد: امروز ایران به واسطه مذاکرات هسته ای یک طرف و همه قدرت های جهانی طرف دیگر بر سر یک میز نشستند و این عزت و اقتدار مرهون صبر و استقامت خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان و نعمت ولایت فقیه است.

رضایی با بیان اینکه یک عده ای نباید با جناح بازی و قبیله گرایی به تقسیم غنائم مشغول شوند، گفت: امروز به نیمه این راه رسیدیم و زمان متوقف شدن نیست، نیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن رضایی: دولتمردان باید سفره خود را با مردم یکی کنند

محسن رضایی: دولتمردان باید سفره خود را با مردم یکی کنند