مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 16:202021-02-13اقتصادي

مقایسه مشخصات فنی سرفیس لپ تاب گو با سرفیس لپ تاب 3


سرفیس لپ تاب گو و سرفیس بوک 3 از جمله محصولات جدید شرکت مایکروسافت هستند که هر یک امکاناتی ویژه را به عنوان یک لپ تاب ارائه می دهند.

در این مطلب تصمیم داریم تا به مقایسه مشخصات فنی این کامپیوترهای شخصی بپردازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مای سرفیس، در طول چند سال گذشته، مایکروسافت با تولید سری محصولات سرفیس نقش مهمی را در بازار کامپیوترهای شخصی ایفا کرده است.

سرفیس لپ تاب گو و سرفیس بوک 3 در کنار سرفیس لپ تاب 3 از جمله محصولات جدید شرکت مایکروسافت هستند که با قابلیت ها و امکاناتی ویژه طراحی و تولید شده اند و هر یک از آن ها امکاناتی ویژه را به کاربران خود ارائه می دهند.

اگر تصمیم به خرید یکی از محصولات جدید شرکت مایکروسافت دارید، توصیه می کنیم تا این را تا پایان مطالعه کنید تا به مشخصات فنی و قابلیت های هر یک از محصولات جدید شرکت مایکروسافت پی ببرید و امکان انتخاب درست تر و کارآمدتری را داشته باشید.

سرفیس بوک 3 قدرتمندترین لپ تاب تولید شده توسط مایکروسافت محصولاتی که با عنوان سرفیس بوک شناخته می شوند، از سال 2015 وارد خط تولید محصولات سخت افزاری مایکروسافت شده اند.

مایکروسافت در طراحی و تولید این محصولات تلاش کرده تا نهایت قدرت سخت افزاری مورد نیاز برای کارهای حرفه ای را آماده عرضه به کاربران کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه مشخصات فنی سرفیس لپ تاب گو با سرفیس لپ تاب 3

مقایسه مشخصات فنی سرفیس لپ تاب گو با سرفیس لپ تاب 3