مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 17:152021-02-13سياسي

شش شهرستان هرمزگان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند


سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان گفت: شهرستان های میناب، جاسک، قشم، بندرلنگه، بستک و پارسیان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار دارند و در موج قبلی شیوع کرونا هرمزگان پس از خوزستان دچار پیک بیماری شد که از مردم هرمزگان می خواهیم برای جلوگیری از تکرار این موضوع، هشدارها را جدی بگیرند و تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: استفاده از ماسک، ضدعفونی و شستشوی منظم دست ها و رعایت فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی باید همچنان رعایت شود و طبق نظریه جدید کارشناسان استفاده از دو ماسک برای پیشگیری بیشتر نیز بسیار موثر است.

رئوفی با تاکید بر اینکه حفظ سلامتی مردم در اولویت قرار دارد، تصریح کرد: پرهیز و خودداری از تجمعات به ویژه عدم برگزاری مراسمات عروسی و ختم باید به طور جدی مورد توجه مردم باشد.

وی گفت: در حال حاضر شهرستان های میناب، جاسک، قشم، بندرلنگه، بستک و پارسیان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند و محدودیت های وضعیت زرد شامل ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه چهار در این شهرستان ها اعمال می شود و همچنین در این شهرستان ها کارکنان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه های مرتبط با مأموریت های اساسی و مدیریت شهری با 100 درصد ظرفیت در محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش شهرستان هرمزگان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند

شش شهرستان هرمزگان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند